نوب وردپرس افزونه YITH WooCommerce Booking، افزونه حرفه ای رزرو ووکامرس - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه YITH WooCommerce Booking | افزونه فوق حرفه ای رزرو ووکامرس

افزونه YITH WooCommerce Booking

طلوع ارتباطات بهترین، حرفه ای ترین و کاملترین افزونه رزرو ووکامرس و وردپرس را به شما معرفی می کند. به کمک این افزونه می توانید اقدام به رزرو و کرایه هرچیزی کنید. رزرو هتل، تور، وقت ملاقات، میز رستوران، آرایشگاه و هرچیز دیگری با این افزونه بصورت حرفه ای و پیشرفته امکان پذیر است. کرایه یا اجاره ساختمان، اتوموبیل، امکان تفریحی و هرچیز دیگری با این افزونه به سادگی انجام می شود. رزرو و خرید بلیط هواپیما، اتوبوس، سینما، تئاتر، همایش و هر چیزی دیگر با این پلاگین به سهولت انجام می شود.

این افزونه نسخه فارسی و ایرانی افزونه YITH WooCommerce Booking and Appointment و تمامی بخش های آن فارسی و شمسی شده است. این محصول حاصل تلاش بسیار زیاد واحد فنی طلوع ارتباطات است و در تمامی بخش های آن امکان استفاده از تقویم شمسی وجود دارد.

پلاگین رزرو پیشرفته ووکامرس ویژگی های بسیار زیاد و قابلیت های خیره کننده ای دارد که در تصویر زیر برخی ویژگی های آن قابل مشاهده است:

ویژگی های افزونه YITH WooCommerce Booking، افزونه رزو ووکامرس

در ادامه توضیحات ویژگی های این افزونه بصورت مشروح بیان شده است:

۱- استفاده از تقویم شمسی در تمامی قسمت های افزونه YITH WooCommerce Booking :

از ویژگی های بارز این افزونه استفاده از تقویم شمسی در سایت و ادمین وردپرس می باشد. در هر جایی از افزونه تقویم ها و انتخابگرهای تاریخ بصورت شمسی قابل استفاده می باشند.

افزونه YITH WooCommerce Booking با تقویم شمسی

۲- غیرفعال شدن خودکار روز های غیرقابل رزرو در تقویم

از ویژگی های برجسته این افزونه غیرفعال شدن روزهای غیرقابل رزرو در تقویم شمسی است. این روزها یا به دلیل تکمیل ظرفیت غیرقابل رزرو می شوند و یا به دلیل قوانین دسترسی که توسط مدیر سایت مشخص می شود. قوانین دسترسی می تواند فقط برای یک رزرو باشد و یا برای تمامی محصولات رزرو باشد.

تقویم شمسی افزونه رزرو ووکامرس | افزونه YITH WooCommerce Booking

۳- رزرو روزانه ، ساعتی ، دقیقه ای و ماهانه

در تنظیمات رزرو می توان واحد رزرو را بصورت روزانه، ساعتی، دقیقه ای و ماهانه مشخص کرد. برای رزروهای روزانه، ساعتی و دقیقه ای انتخابگر تاریخ شمسی نمایش داده می شود و برای رزروهای ماهانه انتخابگر ماه. در صورتی که رزرو بصورت ساعتی یا دقیقه ای باشد پس از انتخاب روز،  زمان رزرو نیز قابل انتخاب است.

تقویم شمسی و انتخابگر ماه افزونه YITH WooCommerce Booking

۴- امکان مشخص کردن تاریخ شروع و پایان با تقویم در افزونه افزونه YITH WooCommerce Booking :

در بسیاری از افزونه های رزرو فقط امکان مشخص کردن تاریخ شروع رزرو وجود دارد. اما در افزونه YITH WooCommerce Booking می توان علاوه بر تاریخ شروع ، تاریخ پایان را نیز برروی تقویم شمسی انتخاب کرد.

تاریخ شروع و پایان در افزونه YITH WooCommerce Booking

۵- امکان تعریف کردن قوانین قیمت متنوع

به طور خلاصه می توان گفت که با افزونه رزرو آنلاین ووکامرس می توان برای هر واحد قیمتی متفاوت مشخص کرد. در تصویر زیر تنظیمات بخش هزینه های رزرو را مشاهده می کنید:

تنظیمات قیمت افزونه YITH WooCommerce Bookingدر تصویر مشخص است که می توان قیمت را برای تعداد افراد مشخص تغییر داد. همچنین می توان هزینه های مختلفی را مانند هزینه بیمه و … اضافه کرد. همچنین می توان قوانین قیمت مختلفی را برای محدوده ای از تاریخ ، هفته و روز و اشخاص مختلفی که تعریف کرده ایم مشخص کرد.

۶- امکان تعریف کردن قوانین دسترسی مختلف در افزونه رزرو ووکامرس

به کمک افزونه YITH WooCommerce Booking می توان با مشخص کردن قوانین دسترسی ، دسترسی کاربر به روزهای رزرو را مدیریت کرد و برخی از واحدها را غیرقابل رزرو کرد. به تنظیمات دسترسی این افزونه توجه کنید:

قوانین دسترسی افزونه YITH WooCommerce Booking

۷- امکان تعریف کردن خدمات متنوع رزرو

از ویژگی برجسته و متمایز دیگر افزونه YITH WooCommerce Booking امکان تعریف کردن خدمات رزرو است که به هزینه رزرو اضافه می شود. در این خصوص به تصاویر زیر توجه فرمایید:

خدمات رزرو افزونه YITH WooCommerce Booking

۸- امکان مشخص کردن اشخاص مختلف رزرو در افزونه افزونه YITH WooCommerce Booking :

با افزونه رزرو پیشرفته ووکامرس می توان اشخاص رزرو را مشخص کرد. بسته به دسته بندی اشخاص رزرو می توانید اشخاص رزرو تعریف کنید. ممکن است دسته بندی اشخاص برای رزرو بصورت بزرگسالان، کودکان و نوزادان باشد. یا برای رزروی دیگر بصورت خواهران یا برادران باشد. و یا در جایی بصورت دانش جویان و دانش آموزان باشد. اشخاص رزرو به هر صورت و هر تعدادی که باشند می توانید تعریف کنید و هزینه های متفاوت و قوانین قیمت متفاوتی تعریف کنید. همچنین می توانید حداقل و حداکثر تعداد مجاز برای انتخاب اشخاص را مشخص کنید.

خدمات رزرو افزونه YITH WooCommerce Booking

۹- امکان تعریف کردن تخفیف های لحظه آخری ، رزرو بیش از یک هفته و بیش از یک ماه

درافزونه YITH WooCommerce Booking می توان تخفیف لحظه آخری یا رزرو نزدیک به روز جاری مشخص کرد. تعداد روزی که رزرو مشمول تخفیف لحظه آخری است را نیز می توان مشخص کرد. همچنین می توان تخفیف رزرو بیش از یک هفته یا رزرو بیش از یک ماه مشخص کرد.

تخفیف ها در افزونه YITH WooCommerce Booking

۱۰- امکان رزرو بدون پرداخت

می توان رزرو را طوری تعریف کرد که کاربر آن رزرو را بدون پرداخت مشخص کند و پس از تایید مدیر آن را پرداخت نماید.

۱۱- امکان لغو رزرو در تعداد روز معین شده

می توان به کاربر اجازه لغو رزرو را تا تعداد روز مشخصی داد. مثلا مشخص کرد که فلان محصول رزرو را کاربر می تواند تا ۴ روز لغو کند

افزونه YITH WooCommerce Booking

۱۲- تنظیمات لغو خودکار رزرو های تایید نشده

در تنظیمات افزونه حرفه ای رزرو ووکامرس می توان مشخص کرد بعد از چه تعداد روز رزرو های تایید نشده بصورت خودکار لغو شوند.

لغو خودکار رزرو افزونه YITH WooCommerce Booking

۱۳- امکان تغییر مکان فرم رزرو در صفحه محصول

فرم رزرو می تواند بعد از خلاصه، قبل از خلاصه، بعد توضیحات، قبل از توضیحات و یا در ابزارک باشد. همچنین می تواند در هیچ یک از محل های بالا نباشد و محل آن به کمک کد کوتاه مشخص شود.

تغییر مکان فرم رزرو در افزونه YITH WooCommerce Booking

در تنطیمات بالا اگر موقعیت فرم رزرو را هیچ کدام قرار دهیم می توانید به کمک کد کوتاه، فرم را در محلی که در گزینه های بالا وجود ندارد قرار دهیم.

۱۴- جستجوی پیشرفته محصولات رزرو

از دیگر ویژگی های برجسته و متمایز افزونه YITH WooCommerce Booking ساخت فرم های جستجو برای جستجوی رزروها براساس فیلتر های تاریخ ، خدمات رزرو و اشخاص رزرو است. در این افزونه می توان فرم های مختلف رزرو ایجاد کرد. همچنین می توان مشخص کرد که نتیجه جستجوی فرم در صفحه فروشگاه باشد و یا بصورت یک صفحه پاپ آپ.

جستجوی پیشرفته افزونه YITH WooCommerce Booking

فرم های جستجو را هم می توان در سایدبار ها به کمک ابزارک مربوطه قرار داد و یا با کدکوتاه نمایش فرم در جایی از برگه قرار داد.

۱۵- امکان ایجاد کردن رزرو برای مشتریان در مدیریت وردپرس

مدیر سایت نیز می تواند بصورت دستی یک محصول را در قسمت ادمین وردپرس برای یک کاربر خاص رزرو کند. رزرو در ادمین دقیقا با فرم رزروی که برای مشتری نمایش داده می شود انجام می شود. تنها تفاوت امکان انتخاب کاربر و محصول برای رزرو  است.

ایجاد رزرو در مدیریت وردپرس در افزونه YITH WooCommerce Booking

۱۶- نمایش تقویم شمسی بصورت آشکار یا مخفی

در تنظیمات افزونه رزرو فوق حرفه ای ووکامرس می توان نحوه نمایش تقویم را به حالت همیشه نمایان یا حالت نمایان شدن با کلیک موس تغییر داد.  توجه کنید تغییر نحوه نمایش تقویم شمسی بصورت آشکار یا مخفی در تنظیمات کلی افزونه است و با تغییر آن برای تمامی محصولات اعمال می شود. در حالتی که تاریخ شروع و پایان با تقویم مشخص می شود همیشه تقویم بصورت مخفی (نمایان شدن با کلیک موس) نمایش داده می شود.

۱۷- نمایش رزرو های صورت گرفته بصورت جامع در تقویم شمسی

مدیر سایت می تواند در تقویم رزروهای انجام شده یک نمای کلی از رزرو های صورت گرفته داشته باشد و رزرو ها را مشاهده ، پیمایش و جستجو نماید

نمایش رزرو در تقویم افزونه YITH WooCommerce Booking

۱۸- امکان تعریف کردن قوانین کلی قیمت و دسترسی برای تمامی محصولات رزرو

علاوه بر امکان تعریف کردن قوانین قیمت و دسترسی برای یک محصول ، می توان برای تمامی محصولات قوانین قیمت و دسترسی تعریف کرد تا در همه محصولات اعمال شود.

۱۹- امکان تغییر عناوین بکار رفته در فرم رزرو

در تنظیمات افزونه می توان عناوین پیش فرض افزونه را که در فرم رزرو استفاده شده است تغییر داد. عناوینی مانند تاریخ شروع ؛ تاریخ پایان ، ارسال رزرو، افزودن به سبدخرید، خدمات رزرو و … را می توان بدلخواه تغییر داد

تغییر عبارات افزونه نمایش رزرو افزونه YITH WooCommerce Booking

۲۰- امکان گرفتن خروجی پی دی اف رزرو ها در ادمین وردپرس

مدیریت سایت می توان در ادمین وردپرس یک خروجی پی دی اف برای خود و یک خروجی پی دی اف برای ارائه به مشتری تهیه کند. فونت خروجی pdf ایران یکان می باشد.

افزونه YITH WooCommerce Booking۲۱- ارسال ایمیل خودکار در وضعیت های رزرو

در این افزونه در وضعیت های مختلف رزرو به مشتری و ادمین ایمیل های مختلفی ارسال می شود که محتوای آن قابل تنظیم است. این وضعیت ها شامل رزرو جدید ، رزرو تایید شده، رزرو رد شده، رزرو لغو شده، رزرو انجام شده و رزرو تکمیل شده می باشد.

۲۲- امکان اتصال به تمامی درگاه های بانکی

از آنجایی که این افزونه یک افزودنی ووکامرس است و محصول ووکامرس را به یک محصول رزرو تبدیل می کند می توان از تمامی درگاه های بانکی برای پرداخت رزرو استفاده کرد.

ویدئوی معرفی و آموزش افزونه رزرو فوق حرفه ای ووکامرس

در صورت خطا در مشاهده ویدئو کلیک کنید

مشخصات محصول

افزونه ویرایش صورت حساب ووکامرسنسخه: ۲٫۱٫۲۳

افزونه ویرایش صورت حساب ووکامرسنوع لایسنس: برای یک دامنه

افزونه ویرایش صورت حساب ووکامرسپشتیبانی: شش ماه

 * خرید این محصول به منزله قبول شرایط فروش محصول می باشد *

بروزرسانی ها

افزونه در تاریخ ۱۳۴۰۰/۰۱/۱۶ به نسخه ۲٫۱٫۲۳ بروز شد.
افزونه در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ به نسخه ۲٫۱٫۲۲ بروز شد.
افزونه در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ به نسخه ۲٫۱٫۲۱ بروز شد.
افزونه در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ به نسخه ۲٫۱٫۱۹ بروز شد.
بروزرسانی دیت پیکر شمسی و سازگاری با نسخه جدید وردپرس
اضافه کردن امکان تغییر فرمت زمان
افزونه در تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ به نسخه ۲٫۱٫۱۵ بروز شد.
افزونه در تاریخ ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ به نسخه ۲٫۱٫۱۲ بروز شد.
سازگاری با افزونه دکان

توجه : در صورت نصب افزونه در لوکال هاست لازم است ioncube نصب شده باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 468 views بار دسته بندی : تاريخ : 11 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.