نوب وردپرس پکیج افزودنی های جت المنتور وردپرس، JET Elementor - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

پکیج افزودنی های جت المنتور | پکیج JET Elementor

معرفی پکیج افزودنی های جت المنتور

پکیج افزودنی های جت المنتور شامل ۱۰ پلاگین JET Elementor است. افزودنی های المنتور که در این مجموعه عرضه شده، مواردی همچون مقایسه حرفه ای محصولات مورد علاقه، ساخت فهرست فیلتر هوشمند محصولات ووکامرس، طراحی مدرن صفحات فروشگاهی، طراحی هدر و فوتر برای سایت، افزودنی حرفه ای المنتور برای بخش جستجو و … است.

به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از این پکیج دو پیش نیاز وجود دارد. در مرحله اول، قالب شما باید با افزونه صفحه ساز المنتور سازگاری داشته باشد. و سپس خود elementor هم نصب و فعال باشد.

قیمت واقعی پکیج افزودنی های جت المنتور، ۵۵۰۰۰۰تومان است که با تخفیف ویژه ۷۰% عرضه شده. بنابراین مبلغ پرداختی شما، تنها ۱۶۵۰۰۰تومان است.  نگاهی کوتاه به افزونه ها، به شناخت بیشتر این مجموعه کمک می کند؛ اما از آنجایی که تعداد المان هایی که در این افزودنی ها وجود دارد، بسیار زیاد است، برای اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می کنیم که حتما توضیحات خود محصول را مطالعه کنید.

لطفا در هنگام خرید بسته JET Elementor به نکات زیر دقت فرمایید:
  • بعد از خرید پکیج، تمام محصولات موجود به صورت خودکار، به حساب شما منتقل می شوند و می توانید از پنل کاربری خود از بخش دانلود ها، هر یک از محصولات را جداگانه دانلود کنید. (فایل اصلی پکیج دارای محصول نمی باشد و فقط از پنل خود می توانید محصولات را جداگانه دانلود کنید)
  • این پکیج مثل همه محصولات راست چین، شامل آپدیت های کاملا رایگان و شش ماه خدمات پشتیبانی بدون پرداخت هزینه است.
  • پشتیبانی کلیه محصولات پکیج افزونه جت المنتور توسط توسعه دهنده اصلی آن ها در راست چین انجام می شود.
  • لطفا برای دریافت راهنمایی و پشتیبانی فقط به طراح آن محصول تیکت بزنید و به طراح پکیج تیکت ارسال نفرمایید.
  • تمامی محصولات نام برده شده، به صورت یک جا به شما ارائه خواهد شد.
  • اگر قبل از خرید، سوالی در مورد هر یک از محصولات ارائه شده در بسته افزونه المنتور، پیشنهاد می کنیم در دیدگاه های همان محصول، در راست چین بپرسید. مثلا سوالی در مورد جزئیات افزونه صفحه ساز ووکامرس داشته باشید، در دیدگاه های همان محصول، مطرح بفرمایید.

نکته مهم: افزونه های جانبی جت المنتور برای اجرا نیاز به المنتور دارد.

پکیج افزودنی های جت المنتور

افزونه های جانبی المنتور موجود در JetPack Elementor

کلیه محصولاتی که در JetPack Elementor ارائه می شود را در لیست زیر می توانید مشاهده و بررسی کنید.

افزونه جت المنت، مادر افزونه های گروه جت

افزونه JetElements به عنوان مادر افزونه های گروه جت معرفی می شود. کامل بودن ۵۱ المان این محصول به سادگی می توانند قدرت المنتور را در سایت شما تقویت کنند. همچنین تنظیمات تخصصی و حرفه ای برای تک تک المان ها در نظر گرفته شده. به صورت خلاصه، امکاناتی که JetElements به المنتور اضافه می کند، مواردی مانند کاروسل پیشرفته، برندسازی، نمودار پیشرفت، جدول قیمت، نمایش مطالب، کاروسل مطالب، اسلایدر مطالب، شمارش معکوس، محصولات اخیر، ، دکمه دانلود، محصول پرفروش، سبک نمایش شبکه ای، مقایسه تصاویر، تایم لاین عمودی، ناوبری اسکرولی، تایم لاین عمودی و بسیاری موارد دیگر است.

افزودنی جت المنت در پکیج JET Elementor

 

مقایسه حرفه ای محصولات مورد علاقه

از مزایای جذاب یک فروشگاه اینترنتی مقایسه محصولاتی است که مورد علاقه کاربران باشد. افزونه JetCompareWishlist گزینه ای است که به مشتریان کمک می کنید، راحت تر محصول را برای خرید انتخاب کنند. به این ترتیب افزایش رضایت مشتری ها و وفاداری آن ها را در پی خواهد داشت.

افزونه JetCompareWishlist در پکیج افزودنی های جت المنتور

 

 

 افزونه جت انجین، ایجاد و ویرایش محتوای داینامیک در المنتور

با افزونه JetEngine می توانید انواع پست ها، تاکسونومی و زمینه های سفارشی را اجرا کنید. از دیگر ویژگی های این پلاگین، امکان رزرواسیون است. جت انجین، ابزار تقویمی دارد که به راحتی می توانید هر الگوی دینامیک را به دلخواه ایجاد کرده و با تقویم، تاریخ آن را نمایش دهید.

 افزونه JetEngine در پکیج JET Elementor

 

افزونه جت فیلتر، فیلتر هوشمند محصولات ووکامرس

با افزونه JetSmartFilters جت اسمارت فیلتر، محصولات فروشگاه خود را با فیلتر های حرفه ای مجهز کنید . به این صورت کاربران راحت تر می توانند، محصولاتی که مد نظر داشته باشند پیدا کنند. فیلترهایی همچون، قیمت، رنگ، برند، نوع، تاریخ انتشار، نوع دسته و … را می توانید به سادگی تعریف کنید.

افزونه JetSmartFilters

 

افزونه جت ووکامرس، طراحی مدرن صفحات فروشگاهی

افزونه jetwoobuilder برای طراحی و ایجاد صفحات فروشگاه، بسیار مناسب است. با استفاده از ده ها المان حرفه ای ، دسته بندی و نمایش محصول را مدیریت کنید. نوع صفحه ی نمایش را ازبین طرح ها و المان ها ایجاد کنید. صفحات دسته را مدیریت کنید. ضمن اینکه هیچ محدودیتی در رنگ بندی ها ندارید.

افزونه وردپرس jetwoobuilder در پکیج JET Elementor

افزونه جت پاپ آپ، حرفه ای ترین افزونه برای طراحی پاپ آپ

افزونه JetPopup برای طراحی خلاقانه پاپ آپ ها به کمک المنتور استفاده می شود. طراحی پاپ آپ با کشیدن و رها کردن، سفارشی سازی پاپ آپ، مدیریت رویدادها و استفاده از قالب های پیش طراحی شده بخشی از امکانات این پلاگین هستند. همینطور که در تصویر زیر هم مشاهده می کنید، انیمیشن ها برای نمایش پاپ آپ هم در اختیار شماست.

افزونه JetPopup

افزونه جت بلاگ: افزودنی ویژه المنتور برای طراحی صفحات وبلاگی

افزونه JetBlog، برای سایت های خبری، وبلاگی، تفریحی و … بسیار مفید و مهم است. به این صورت می توانید از طرح های تکراری صفحات قالب خود، بدون اینکه کدنویسی بدانید، صفحاتی جذاب و متفاوت برای کاربران سایت خود ایجاد کنید. مطمئنا این مسأله در جذب کاربران بسیار مورد توجه است. المان های قدرتمندی که برای این مورد در افزودنی جت بلاگ قرار گرفته، به شما کمک می کند.

افزونه JetBlog در پکیج افزودنی های المنتور

افزونه جت بلاک : طراحی هدر و فوتر برای سایت

افزونه JetBlocks کمک می کند تا هدر و فوترهای منحصر به فرد برای سایت خود ایجاد کنیم. این افزودنی المنتور مثل دیگر اددان های این صفحه ساز، نیازی به کدنویسی ندارد؛ تنها کافی است از کشیدن و رها کردن استفاده کنید. با جت بلاک، ۹ المان ارزشمند برای لوگوی سایت، فرم ورود و عضویت، پیوندهای هوشمند، پنل کاربری هوشمند، منو ناوبری، بخش جستجو، دکمه سبد خرید و موقعیت کاربری دریافت می کنید.

افزونه JetBlocks

افزونه جت سرچ : افزودنی حرفه ای المنتور برای بخش جستجو

یکی دیگر از اددان های پکیج افزودنی های جت المنتور، افزونه Jet Search است. این اددان کمک می کند تا بخش جستجو سایت خود را بهینه کنید.به این صورت که جستجو را می توانید به بخش خاصی از سایت محدود کنید مثل نوشته ها و …. همچنین نمایش ایجکس جستجو را تنظیم کنید. ظاهر پیشفرض باکس جستجو بر اساس استایل سایت خود تغییر دهید و ….

افزونه JetSearch

افزونه جت منو: ساخت فهرست

افزونه JetMenu از نامش کاملا پیداست که برای ساخت نامحدود فهرست در طرح های مختلف به کار می رود. شما می توانید هر نوع المان برای نمایش در فهرست قرار دهید. همچنین امکان طراحی فهرست های عمودی، افقی و … نیز وجود دارد.

افزونه جت منو پکیج افزودنی های جت المنتور

پکیج JET Elementor مجموعه از ۱۰ پلاگین شامل مقایسه محصولات مورد علاقه، فیلتر ووکامرس، پاپ آپ، ابزار طراحی هدر و فوتر و … است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 460 views بار دسته بندی : تاريخ : 5 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.