نوب وردپرس پکیج افزونه های ارتقا فروشگاه ووکامرس، woocommerce upgrade pack - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

پکیج افزونه های ارتقا فروشگاه ووکامرس | woocommerce upgrade pack

لطفا به نکات زیر دقت فرمایید:

  • بعد از خرید پکیج، تمام محصولات موجود در پکیج به صورت خودکار، به حساب شما منتقل می شوند. می توانید از پنل کاربری خود از بخش دانلود ها، هر یک از محصولات را جداگانه دانلود کنید. (فایل اصلی پکیج دارای محصول نمی باشد و فقط از پنل خود می توانید محصولات را جداگانه دانلود کنید.)
  • این پکیج مثل همه محصولات راست چین، شامل آپدیت های کاملا رایگان و شش ماه خدمات پشتیبانی بدون پرداخت هزینه است.
  • پشتیبانی کلیه محصولات این پکیج توسط توسعه دهنده اصلی آن ها در راست چین انجام می شود.
  • لطفا برای دریافت راهنمایی و پشتیبانی فقط به طراح آن محصول تیکت بزنید و به طراح پکیج تیکت ارسال نفرمایید.
  • تمامی محصولات نام برده شده، به صورت یک جا به شما ارائه خواهد شد.
  • اگر قبل از خرید، سوالی در مورد هر یک از محصولات ارائه شده در پکیج، شامل قالب و افزونه ها دارید. پیشنهاد می کنیم در دیدگاه های همان محصول، در راست چین بپرسید. مثلا سوالی در مورد جزئیات افزونه سامان کیش داشته باشید، در دیدگاه های همان محصول، مطرح بفرمایید.

معرفی پکیج افزونه های ارتقا فروشگاه ووکامرس

پکیج افزونه های ارتقا فروشگاه ووکامرس شامل ۷ افزونه است. این محصولات به شما کمک می کنند، صفحات محصول حرفه ای تری داشته باشید. این مزیت ها علاوه بر آنکه حس خرید حرفه ای به کاربر القا می کند، وفاداری او را نیز افزایش می دهد. برای مثال، تخفیف های هوشمند، نمایش ویژگی های مختلف، نمایش لیست علاقمندی ها، ویرایش گروهی محصولات و  نمودار قیمت و …

ارزش واقعی این پکیج شگفت انگیز ، ۳۰۲۰۰۰ تومان است که با ۷۰% تخفیف به قیمت ۹۰۶۰۰ تومان در اختیار شما قرار گرفته است. نگاهی کوتاه به افزونه ها، به شناخت بیشتر این مجموعه کمک می کند. برای اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می کنیم که حتما نگاهی به توضیحات خود محصول داشته باشید.

پکیج افزونه های ارتقا فروشگاه ووکامرس، woocommerce upgrade pack

جزئیات پکیج افزونه های ارتقا فروشگاه ووکامرس

کلیه محصولاتی که در این پکیج ارائه می شود را در لیست زیر می توانید مشاهده و بررسی کنید.

افزونه Dynamic Pricing & Discounts

افزونه ایجاد تخفیف های هوشمند می تواند وجه تمایز سایت شما و دیگر فروشگاه های آنلاین باشد. چرا که بجای تخفیف های معمولی، تنوع و طیف زیادی از تخفیف ها را می توانید لحاظ کنید. تمام مسائل را هم بدون نیاز به کدنویسی یا فرایندهای پیچیده می توانید مدیریت کنید.

پکیج افزونه های ارتقا فروشگاه ووکامرس، woocommerce upgrade pack

افزونه Product Variations Swatches

افزونه نمایش ویژگی های ووکامرس، ویژگی های متنوع محصولات را به شیوه ای کاملا حرفه ای به کاربران سایت شما نشان می دهد. مواردی همچون رنگ ها، تصاویر، دکمه ها، رادیوباتن ها و …

پکیج افزونه های ارتقا فروشگاه ووکامرس، woocommerce upgrade pack

 

افزونه woo bulk edit

افزونه ویرایش گروهی محصولات ووکامرس یکی از محبوب ترین پلاگین ها برای مدیران فروشگاه های اینترنتی است. با کمک این محصول برای ویرایش محصولات نیازی به انتخاب تک تک آنها ندارید. با یک اشاره می توانید دسته ای از محصولات که مد نظرتان هستند را تغییر دهید.

پکیج افزونه های ارتقا فروشگاه ووکامرس، woocommerce upgrade pack

نمودار قیمت محصولات ووکامرس

افزونه نمودار قیمت ووکامرس یک امکان بسیار عالی برای سایت شما فراهم می کند. کاربران به راحتی می توانند نمودار قیمت محصولات را مثل دیجی کالا رصد کنند. این شفافیت بدون تردید، اعتماد و وفاداری مشتریان را به دنبال دارد.

پکیج افزونه های ارتقا فروشگاه ووکامرس، woocommerce upgrade pack

افزونه Yith Woocommerce Checkout Manager

افزونه ویرایش صفحه تسویه حساب ووکامرس به شما کمک می کند تا  فیلدهای غیرضروری را حذف و فیلدهای دلخواه خود را جایگزین نمایید. در کل اقدام به ویرایش فیلدهای پرداخت ووکامرس کنید. همچنین نوع فیلد ورودی و فیلد های شرطی را تعیین کنید.
پکیج افزونه های ارتقا فروشگاه ووکامرس، woocommerce upgrade pack

افزونه ثبت موقعیت مشتری روی نقشه در ووکامرس

افزونه ثبت موقعیت مشتری روی نقشه به شما کمک می کند تا آدرس دقیق کاربران برای ارسال محصول خریداری شده را دریافت کنید. دقت کنید از آنجایی که این محصول از نقشه ایرانی استفاده می کند، می توانید روی دامنه های ir هم از این پلاگین به راحتی استفاده کنید. این امکان فرایند صورتحساب را سرعت می دهد.

 

پکیج افزونه های ارتقا فروشگاه ووکامرس، woocommerce upgrade pack

افزونه ARG Multistep Checkout

افزونه فارسی صورتحساب چندمرحله ای ووکامرس هم از آن محصولاتی است که یک مزیت عالی برای سایت های فروشگاهی ایجاد می کند. با این پلاگین، فرایند خرید از فروشگاه خود را بهینه کنید و به کاربران کمک کنید تا سبد خرید خود را کامل کنند.

پکیج افزونه های ارتقا فروشگاه ووکامرس، woocommerce upgrade pack

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 359 views بار دسته بندی : تاريخ : 5 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.