نوب وردپرس پکیج افزونه های المنتور با تخفیف ویژه 65% - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

پکیج افزونه های المنتور | Elementor Package

معرفی پکیج افزونه های المنتور

پکیج افزونه های المنتور شامل ۸ افزونه است. اولین و مهمترین محصول این مجموعه است، پلاگین Elementor Pro است. ۷ پلاگین دیگر، افزودنی ها و ابزارهایی است که به شما کمک می کند، از المنتور بالاترین بهره را ببرید و ساده تر و ساده تر، به طراحی صفحات وب  سایت خود بپردازید. این افزودنی ها امکانات و المان های بیشماری دارند. به طوریکه در کنار هم، یک پکیج کامل برای کسانی است که تمایل دارند از صفحه ساز المنتور برای سایت خود بهترین بهره را ببرند.

قیمت واقعی پکیج افزونه های المنتور، ۴۴۸۰۰۰ تومان است که با تخفیف ویژه ۶۵% عرضه شده. بنابراین مبلغ پرداختی شما، تنها ۱۵۶۸۰۰ تومان است.  نگاهی کوتاه به افزونه ها، به شناخت بیشتر این مجموعه کمک می کند؛ اما از آنجایی که تعداد المان هایی که در این افزودنی ها وجود دارد، بسیار زیاد است، برای اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می کنیم که حتما توضیحات خود محصول را مطالعه کنید.

 

لطفا در هنگام خرید بسته افزودنی های المنتور به نکات زیر دقت فرمایید:

  • بعد از خرید پکیج، تمام محصولات موجود به صورت خودکار، به حساب شما منتقل می شوند و می توانید از پنل کاربری خود از بخش دانلود ها، هر یک از محصولات را جداگانه دانلود کنید. (فایل اصلی پکیج دارای محصول نمی باشد و فقط از پنل خود می توانید محصولات را جداگانه دانلود کنید)
  • این پکیج مثل همه محصولات راست چین، شامل آپدیت های کاملا رایگان و شش ماه خدمات پشتیبانی بدون پرداخت هزینه است.
  • پشتیبانی کلیه محصولات پکیج افزونه المنتور توسط توسعه دهنده اصلی آن ها در راست چین انجام می شود.
  • لطفا برای دریافت راهنمایی و پشتیبانی فقط به طراح آن محصول تیکت بزنید و به طراح پکیج تیکت ارسال نفرمایید.
  • تمامی محصولات نام برده شده، به صورت یک جا به شما ارائه خواهد شد.
  • اگر قبل از خرید، سوالی در مورد هر یک از محصولات ارائه شده در بسته افزونه المنتور، پیشنهاد می کنیم در دیدگاه های همان محصول، در راست چین بپرسید. مثلا سوالی در مورد جزئیات افزونه صفحه ساز ووکامرس داشته باشید، در دیدگاه های همان محصول، مطرح بفرمایید.

پکیج افزونه های المنتور، مجموعه ادان های کاربردی المنتور

جزئیات Elementor Package

کلیه محصولاتی که در این پکیج ارائه می شود را در لیست زیر می توانید مشاهده و بررسی کنید.

افزونه صفحه ساز المنتور 

افزونه Elementor Pro صفحه سازی است که به دلیل المان های حرفه ای و انعطاف پذیر، محبوبیت زیادی در دنیا پیدا کرده؛ به طوریکه لقب برترین افزونه صفحه ساز را از آن خودش کرد. فونت و آیکون های سفارشی، سرعت بالا، رابط کاربری و ویرایش کاملا زنده صفحات ، استایل سفارشی و کدهای css اختیاری و … تنها بخشی از امکانات این پلاگین صفحه ساز وردپرس است. البته در راست چین می توانید قبل از خرید، محصول را به صورت زنده تست کنید سپس به خرید پکیج افزونه های المنتور اقدام کنید.

افزونه المنتور پرو در پکیج افزونه های المنتور

افزونه Woocommerce Builder Elementor

سفارشی کردن فروشگاه های ووکامرسی پیچیدگی خاص خود را دارد. اما اگر بخواهید بدون کد نویسی صفحات سایت فروشگاه ووکامرسی خود را به دلخواه ویرایش کنید؛ استفاده از افزونه صفحه ساز ووکامرس المنتوررا به شما پیشنهاد می کنیم. با این پلاگین از صفحه ی تک محصول تا تسویه حساب و … را می توانید به دلخواه خود تغییر دهید.

ویرایش صفحات سایت فروشگاه ووکامرسی

 

افزونه Element Pack

افزونه Element Pack یکی از افزودنی های جانبی المنتور است که امکاناتی مثل موارد زیر را در اختیار شما قرار می دهد. بیش از ۱۵۰ مورد اِلمان المنتور، تعداد ۴۵۰ عدد بلوک آماده و حرفه ای و همچنین به تعداد ۸۰ صفحه ی طراحی شده و آماده نیز دریافت خواهید کرد.

افزونه المنت پک با 80 المان اضافی

Ultimate Addons for Elementor

افزونه Ultimate Addons for Elementor یکی از کامل ترین افزودنی های المنتور است که بیش از ۳۰ المان همچون سبک های حرفه ای اسلایدر ، نمایش دکمه تغییر وضعیت، ساخت باکس ساعت کاری، ساخت جداول قیمت، ساخت سربرگ پیشرفته، طراحی فرم پرسش و پاسخ و … تنها بخشی از امکانات آن است. همچنین ایجاد و نمایش پاپ آپ ها همراه با متن و تصویر با انیمیشن، تصاویر کشویی برای نمایش قبل و بعد یک تصویر، عنوان های تعاملی و متحرک با انیمیشن های ویژه، ایجاد شمارش معکوس در سایت با سبک های مختلف و …. هم در اختیار شماست.

افزودنی های پیشرفته المنتور

افزونه Premium Addons Pro

افزونه پرمیوم ادان پرو دیگر ادانی است که با  ۵۰ المان و ابزارک مختلف در پکیج افزونه های المنتور در اختیار شما قرار می گیرد. در این پلاگین به راحتی می توانید هر المان یا ابزارکی که نیاز دارید را فعال کنید و ابزارک هایی که نیاز ندارید را غیر فعال کنید. به این ترتیب سرعت خیلی خوبی در سایت خواهید داشت. ۱۰۰ الگوی آماده المان واتس آپ، اینستاگرام، مقایسه تصویر، ابزارک چت مسنجر، تیتر دوگانه، گردونه، نقشه، ابزارک جداکننده، ابزارک هاور، اسکرول چندگانه، باسک آیکون و … بخشی از امکانات این محصول است.

افزونه Premium Addons Pro در پکیج افزونه های المنتور

پلاگین فرم ساز حرفه ای المنتور

افزونه Metform Pro همانطور که در نامش پیداست، پلاگین فرم ساز المنتور است. با این محصول، می توانید بدون نیاز به کدنویسی به طراحی انواع فرم ها با المنتور، ایجاد فرم های شرطی بدون محدودیت و ایجاد فرم های چند صفحه ای بپردازید. ضمن اینکه بیش از ۴۰ المان آماده برای طراحی فرم ها و تنظیمات حرفه ای برای اعمال قوانین به فرم  در اختیار دارید. خریداران این محصول، فرم های آماده را به رایگان از طراح دریافت می کنند.

فرم ساز المنتور در پکیج افزونه های المنتور

افزونه اسنشال ادان المنتور

افزونه Essential Addons for Elementor دارای ۱۰۰ نوع بلاک آماده برای طراحی صفحات به کمک المنتور است. ۶۰ عنصر خلاقانه، سرعت و زمان بارگذاری خیلی کم، غیر فعال کردن المان هایی که مورد نیاز نیست، ، آکوردئون پیشرفته، تاگِل پیشرفته ، شبکه پست، محتوای تیک تاکی، نقاط کانونی تصویر، میل چیمپ ، پیمایش پارالاکس، ذرات معلق و متحرک و … بخشی از امکانات این پلاگین است.

 

عناصر اضافی پکیج افزونه های افزونه المنتور پرو

افزونه عناصر نامحدود المنتور

افزونه Unlimited Elements For Elementor آخرین محصولی است که در این پکیج در اختیار شما قرار گرفته است. در این پلاگین، بیش از ۸۰۰ المان منحصر به فرد، امکان ساخت افزودنی، ویرایش آسان کدهای css و html، پاپ آپ ویدئویی، پست های اسلایدرف افکت های هاور، لینک های تصویر، شمارنده های آماری، ابزارک های رویداد، پست های اخبار، زبانه های چرخشی و … بخشی از امکاناتی هستند که می توان در این محصول نام برد. البته ۸۰۰ المان را نمی توان در چند خط خلاصه کرد. بلکه باید آن را تجربه کرد.

المان های حرفه ای در پکیج افزونه های المنتور با پلاگین Unlimited Elements For Elementor

با استفاده از پکیج افزونه های المنتور با قیمت استثنایی همه آنچه برای سفارشی سازی و تغییر قالبهای سازگار و طراحی شده با elementor نیاز دارید، را در اختیار خواهید داشت. مجموعه این ۷ ادان کاربردی المنتور همه محدودیت های طراحی سایت را از میان بر می دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 474 views بار دسته بندی : تاريخ : 5 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.