نوب وردپرس پکیج افزونه های درگاه پرداخت ووکامرس، Woo payment gateway plugin package - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

پکیج افزونه های درگاه پرداخت ووکامرس | WooCommerce payment gateway plugin package | افزونه های درگاه پرداخت ووکامرس

لطفا به نکات زیر دقت فرمایید:

  • بعد از خرید پکیج، تمام محصولات موجود در پکیج به صورت خودکار، به حساب شما منتقل می شوند و می توانید از پنل کاربری خود از بخش دانلود ها، هر یک از محصولات را جداگانه دانلود کنید. (فایل اصلی پکیج دارای محصول نمی باشد و فقط از پنل خود می توانید محصولات را جداگانه دانلود کنید)
  • این پکیج مثل همه محصولات راست چین، شامل آپدیت های کاملا رایگان و شش ماه خدمات پشتیبانی بدون پرداخت هزینه است.
  • پشتیبانی کلیه محصولات این پکیج توسط توسعه دهنده اصلی آن ها در راست چین انجام می شود.
  • لطفا برای دریافت راهنمایی و پشتیبانی فقط به طراح آن محصول تیکت بزنید و به طراح پکیج تیکت ارسال نفرمایید.
  • تمامی محصولات نام برده شده، به صورت یک جا به شما ارائه خواهد شد.
  • اگر قبل از خرید، سوالی در مورد هر یک از محصولات ارائه شده در پکیج، شامل قالب و افزونه ها دارید، پیشنهاد می کنیم در دیدگاه های همان محصول، در راست چین بپرسید. مثلا سوالی در مورد جزئیات افزونه سامان کیش داشته باشید، در دیدگاه های همان محصول، مطرح بفرمایید.

معرفی پکیج افزونه های درگاه پرداخت ووکامرس

پکیج افزونه های درگاه پرداخت ووکامرس شامل ۵ افزونه از پلاگین های درگاه پرداخت پرمیوم است. به کمک این پکیج می توانید پروژه ها و وب سایت های مختلفی که نیاز به درگاه پرداخت دارند را با هزینه ای کمتر به انجام رسانید. افزونه های درگاه پرداخت بانک ملت، بانک پاسارگاد، ایران کیش، سپهر (مبناکارت سابق) و در نهایت افزونه درگاه آسان پرداخت همگی در یک مجموعه در اختیار شما قرار می گیرند.

ارزش واقعی این پکیج، ۲۲۶,۰۰۰ تومان است که با ۵۵% تخفیف به قیمت ۱۰۱,۷۰۰ تومان در اختیار شما قرار گرفته است. نگاهی کوتاه به افزونه ها، به شناخت بیشتر این مجموعه کمک می کند. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم که حتما نگاهی به توضیحات خود محصول داشته باشید.

پکیج افزونه های درگاه پرداخت ووکامرس | WooCommerce payment gateway plugin package

جزئیات پکیج WooCommerce payment gateway plugin package

کلیه محصولاتی که در این پکیج ارائه می شود را در لیست زیر می توانید مشاهده و بررسی کنید.

افزونه درگاه پرداخت بانک ملت (به پرداخت ملت) ووکامرس

افزونه درگاه پرداخت بانک ملت از درگاه هایی است که در اکثر سایت های فروشگاهی یا هر سایتی که نیاز به درگاه پرداخت داشته باشد، می بینید. البته از این درگاه، یک نسخه رایگان هم وجود دارد اما در نسخه پرمیوم برتری هایی وجود دارد. از جمله: بازنویسی مجدد و رفع باگ امنیتی سطح بالا، پشتیبانی حرفه ای از طریق تیکت و تلفن، قابلیت انتقال مستقیم به صفحه بانک بدون نیاز به تایید و…

افزونه درگاه پرداخت به پرداخت ملت

افزونه درگاه پرداخت بانک پاسارگاد ووکامرس

افزونه درگاه پرداخت بانک پاسارگاد اعتبار و امنیت در پرداخت های سایت شما لحاظ می کند. در این پلاگین تمامی اصول امنیتی پرداخت براساس استاندارد شاپرک و شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد انجام شده است. امکانات و ویژگی های مختلفی در این افزونه گنجانده شده؛ مثلا صفحه تنظیم درگاه پرداخت، تعیین واحد پولی اتوماتیک و …. مانند افزونه درگاه ملت، افزونه درگاه بانک پاسارگاد هم نسخه ی رایگانی دارد اما به جهت مسائل امنیتی بهتر است از آن استفاده نکنید.

پکیج WooCommerce payment gateway plugin package

افزونه درگاه آسان پرداخت

افزونه آسان پرداخت ووکامرس (پرشین سوییچ سابق) دارای پنل تنظیمات جهت ورود اطلاعات درگاه و همچنین تعیین پیام های خرید موفق، خرید ناموفق و انصراف از خرید می باشد. سازگاری کامل با افزونه ووکامرسی فارسی جهت استفاده از واحدهای پولی مختلف از دیگر مشخصه های این افزونه کاربردی است. آسان پرداخت (آپ) طرف قرارداد بانک های زیادی است.

پکیج Woo payment gateway plugin package افزونه آسان پرداخت

افزونه ایران کیش |IranKish

افزونه درگاه پرداخت ایران کیش یکی از بهترین درگاه های پرداخت است که می توانید روی هر سایت وردپرسی نصب کرده و از آن استفاده کنید. ضمن اینکه با این افزونه، امکان سفارشی‌سازی پیام‌های پرداخت موفق و پرداخت ناموفق، عدم تداخل با سایر افزونه‌های بانکی، کدنویسی بهینه و هماهنگی با نگارش آخر ووکامرس و وردپرس را در اختیار خواهید داشت.

افزونه ایران کیش،پکیج افزونه های درگاه پرداخت ووکامرس

درگاه پرداخت سپهر ووکامرس

افزونه درگاه پرداخت بانک صادرات یکی دیگر از افزونه های پرمیوم درگاه پرداخت است که امکان تراکنش را در سایت شما برقرار می کند. این پلاگین کامل ترین نسخه درگاه پرداخت سپهر، از لحاظ کدنویسی و امکانات است. این محصول کنترل امنیتی تمامی تراکنش های ارسالی از بانک و رعایت اصول امنیتی شبکه پرداخت شاپرک توسط درگاه هوشمند سپهر را در سایت شما برقرار می کند.

درگاه پرداخت سپهر ووکامرس

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 493 views بار دسته بندی : تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.