نوب وردپرس پکیج سئو وردپرس، WordPress SEO Package - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

پکیج افزونه های سئو وردپرس | WordPress SEO Package

لطفا به نکات زیر دقت فرمایید:

  • بعد از خرید پکیج سئو، تمام محصولات موجود در پکیج به صورت خودکار، به حساب شما منتقل می شوند و می توانید از پنل کاربری خود از بخش دانلود ها، هر یک از محصولات را جداگانه دانلود کنید. (فایل اصلی پکیج دارای محصول نمی باشد و فقط از پنل خود می توانید محصولات را جداگانه دانلود کنید)
  • این پکیج مثل همه محصولات راست چین، شامل آپدیت های کاملا رایگان و شش ماه خدمات پشتیبانی بدون پرداخت هزینه است.
  • پشتیبانی کلیه محصولات این پکیج توسط توسعه دهنده اصلی آن ها در راست چین انجام می شود.
  • لطفا برای دریافت راهنمایی و پشتیبانی فقط به طراح آن محصول تیکت بزنید و به طراح پکیج تیکت ارسال نفرمایید.
  • تمامی محصولات نام برده شده، به صورت یک جا به شما ارائه خواهد شد.
  • اگر قبل از خرید، سوالی در مورد هر یک از محصولات ارائه شده در پکیج، شامل قالب و افزونه ها دارید، پیشنهاد می کنیم در دیدگاه های همان محصول، در راست چین بپرسید. مثلا سوالی در مورد جزئیات افزونه سامان کیش داشته باشید، در دیدگاه های همان محصول، مطرح بفرمایید.

معرفی پکیج افزونه های سئو وردپرس

پکیج افزونه های سئو وردپرس شامل ۱۰ افزونه است. افزونه یواست سئو به جهت کارایی بالا و سادگی تنظیمات و عملکرد، محبوبیت ویژه ای برای سئوکاران وردپرس دارد. این پلاگین به همراه افزونه های جانبی سئو محلی، سئو ووکامرس و سئو اخبار در کنار افزونه های لینک سازی خودکار و کلمات پیشنهادی گوگل، اسکیما وردپرس، افزونه رنکی، سوالات متداول و در نهایت افزونه wp amp یک پکیج کامل برای بهینه سازی سایت شما محسوب می شوند.

ارزش واقعی این پکیج، ۵۰۲,۰۰۰ تومان است که با ۷۰% تخفیف به قیمت ۱۴۳۴۰۰ تومان در اختیار شما قرار گرفته است. نگاهی کوتاه به افزونه ها، به شناخت بیشتر این مجموعه کمک می کند. برای اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می کنیم که حتما نگاهی به توضیحات خود محصول داشته باشید.

پکیج سئو

جزئیات WordPress SEO Package

کلیه محصولاتی که در این پکیج ارائه می شود را در لیست زیر می توانید مشاهده و بررسی کنید.

افزونه Yoast Seo Premium

افزونه yoast seo نسخه پرمیوم حرفه ای ترین و محبوب ترین افزونه سئو وردپرس است. این محصول با افزونه های جانبی و عملکرد ساده و شفاف دارد و به شما کمک می کند بدون نیاز به متخصصین سئو، بهینه سازی خود را انجام دهید. یواست عملکردی چندگانه دارد. به صورتیکه ساخت سایت مپ xml، ریدایرکت لینک ها و … را هم می توانید با آن مدیریت کنید.

افزونه Yoast Seo Premium

افزونه Yoast Woocommerce

سئو محصولات و کسب رتبه در نتایج جستجوهای گوگل، منتهای تلاش سئوکاران سایت های فروشگاهی است. با کمکافزونه سئو ووکامرس می توانید محصولات فروشگاه آنلاین خود را سئو کنید. ایجاد ارتباطی روان بین افزونه ووکامرس و yoast seo، اصلاح نقشه xml مناسب سایت های فروشگاهی، اشتراک گذاری بهتر محصولات در شبکه های اجتماعی و … از ویژگی های این محصول است.

افزونه Yoast Woocommerce

افزونه Yoast Local Seo

افزونه سئوی محلی وردپرس ابزاری است که در جذب مشتریان محل زندگی شما تأثیر به سزایی دارند. از کارهایی که این محصول برای شما انجام می دهد، موارد زیر را می توان نام برد: نمایش نقشه و اطلاعات کسب و کار در نتایج جستجوی گوگل، افزایش رتبه سایت در جستجوهای محلی مثلا جستجوی عبارت طراحی سایت تهران، ساخت صفحه تماس با ما حرفه ای و بهینه برای سئو و ….

افزونه Yoast News Seo

اخبار یکی از مسائلی است که هر روز توسط تعداد زیادی از افراد جستجو می شود. افزونه سئو اخبارفید RSS را می گیرد و اجازه می دهد از تگ کلمات کلیدی meta news و از برچسب standout استفاده کنید.

افزونه Yoast News Seo

 

افزونه Autolinks Manager

لینک سازی داخلی و خارجی از نکاتی است که در تمام توصیه های سئوکاران حرفه ای می بینید. افزونه لینک ساز خودکار وردپرس همانطور که از نامش پیداست، فرایند لینک دهی رابه صورت خوکار می توانید مدیریت کنید. لینک سازی گروهی به کمک ویزارد یا جادوگر، لینک سازی هدفمند، لینک سازی هوشمند و با قاعده و … تنها بخشی از ویژگی های این پلاگین هستند.

افزونه Autolinks Manager

 

افزونه WPKeyword

ابزار کلمات کلیدی گوگل برای وردپرس از کاربردی ترین افزونه های این پکیج است. این پلاگین کلمات کلیدی را براساس پیشنهادات گوگل به شما معرفی می کند. به این صورت نزدیک ترین عبارت ها را برای بهینه سازی سایت خود در کمترین زمان می توانید انتخاب کنید. با خرید پکیج سئو به این افزونه کاربردی نیز دسترسی خواهید داشت.

افزونه WPKeywordافزونه Rich Snippets & Schema Markup

افزونه Rich Snippets Schema Markup پلاگین سئو نشانه گذاری است و امکانی را فراهم می کند که به راحتی اطلاعات بیشتر، بهتر و بهینه تر در اختیار موتورهای جستجو و البته کاربران قرار دهید. به این صورت که جزئیات اسکیمای مربوط به کسب و کار، لینک وب سایت، مسیر دقیق مطالب و بسیاری امکانات دیگر را به سایت اضافه می کنید.

افزونه WP Rankie

جست و جوی کلمات کلیدی و رتبه سایت در ابزارهایی انجام می شود که هزینه ی سالانه و حتی ماهانه بسیار بالایی دارند. اما افزونه WP Rankie را می توانید در سایت خود نصب کنید تا مانند یک نرم افزار SERP برایتان عمل کنید.

افزونه اسکیما سوالات متداول

از اسکیماهایی که از نظر سئو و جلب توجه کاربر اهمیت دارد، سوالات متداول و پرسش و پاسخ است که در پایین نتایج جستجوی سایت شما می آیند. با کمک افزونه Faq Schema براحتی می توانید بدون نیاز به کدنویسی این کار را انجام دهید. این محصول به نوعی مکمل rich snippets schema markup محسوب می شود.

افزونه بهینه سازی سایت در موبایل با amp

پروژه amp گوگل به نمایش بهینه سایت شما در موبایل کاربران کمک شایانی می کند. خوشبختانه راه حل استفاده از این امکان برای سایت های وردپرسی بسیار ساده است. افزونه WP AMP ابزاری است که می توانید کاربران بیشتری را از گوگل به سمت خود بکشانید.

مجموعه افزونه های سئو در این پکیج کاربردی جمع شده تا نیاز کاربران وردپرس با تخفیف ویژه برطرف شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 356 views بار دسته بندی : تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.