نوب وردپرس پکیج افزونه های سرعت و بهینه ساز وردپرس، Speed Up Package - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

پکیج افزونه های سرعت و بهینه ساز وردپرس | Speed Up Package

لطفا به نکات زیر دقت فرمایید:

  • بعد از خرید پکیج، تمام محصولات موجود در پکیج به صورت خودکار، به حساب شما منتقل می شوند و می توانید از پنل کاربری خود از بخش دانلود ها، هر یک از محصولات را جداگانه دانلود کنید. (فایل اصلی پکیج دارای محصول نمی باشد و فقط از پنل خود می توانید محصولات را جداگانه دانلود کنید)
  • این پکیج مثل همه محصولات راست چین، شامل آپدیت های کاملا رایگان و شش ماه خدمات پشتیبانی بدون پرداخت هزینه است.
  • پشتیبانی کلیه محصولات این پکیج توسط توسعه دهنده اصلی آن ها در راست چین انجام می شود.
  • لطفا برای دریافت راهنمایی و پشتیبانی فقط به طراح آن محصول تیکت بزنید و به طراح پکیج تیکت ارسال نفرمایید.
  • تمامی محصولات نام برده شده، به صورت یک جا به شما ارائه خواهد شد.
  • اگر قبل از خرید، سوالی در مورد هر یک از محصولات ارائه شده در پکیج، شامل قالب و افزونه ها دارید، پیشنهاد می کنیم در دیدگاه های همان محصول، در راست چین بپرسید. مثلا سوالی در مورد جزئیات افزونه سامان کیش داشته باشید، در دیدگاه های همان محصول، مطرح بفرمایید.

معرفی پکیج افزونه های سرعت و بهینه ساز وردپرس

پکیج افزونه های سرعت و بهینه ساز وردپرس شامل ۶ افزونه است. سرعت سایت های وردپرسی به عوامل مختلفی بستگی دارد. این محصولات به شما کمک می کنند؛ سرعت سایت ها و پروژه های خود را افزایش دهید.

ارزش واقعی این پکیج، ۲۷۴۰۰۰ تومان است که با ۶۳% تخفیف به قیمت ۹۰۲۸۰ تومان در اختیار شما قرار گرفته است. نگاهی کوتاه به افزونه ها، به شناخت بیشتر این مجموعه کمک می کند. برای اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می کنیم که حتما نگاهی به توضیحات خود محصول داشته باشید.

پکیج افزونه های سرعت و بهینه ساز وردپرس | WordPress Security Package

جزئیات Speed Up Package

کلیه محصولاتی که در این پکیج ارائه می شود را در لیست زیر می توانید مشاهده و بررسی کنید.

افزونه WP Rocket

افزونه راکت، معروف ترین و محبوب ترین ابزار برای افزایش سرعت سایت وردپرس است. فشرده کردن فایل های Css و JavaScript،کش پیش بارگذاری، فشرده سازی فایل های ایستاتیک در افزونه راکت، حذف فاصله بین کدها و خط های بدون استفاده و بسیاری موارد دیگر از ویژگی های این محصول است.

افزونه WP Rocket

افزونه Perfmatters

افزونه Perfmatters به عنوان مکمل افزونه راکت معروف است. این محصول، سرویس ها و ویژگی های غیر ضروری وردپرس را غیر فعال می کند. مثل غیرفعال سازی ایموجی، حذف نسخه کوئری، مخفی سازی نسخه وردپرس، حذف برچسب shortlink و …

افزونه Perfmatters

افزونه Asset CleanUp Pro

افزونه Asset CleanUp Pro محصولی چندگانه است که می تواند جایگزین چند پلاگین مختلف باشد. مواردی همچون کم کردن حجم فایل های سایت، کم کردن حجم فایل های سایت، مخفی کردن متاباکس ها در صفحات، مخفی کردن متاباکس ها در صفحات، مخفی کردن فایل های حساس وردپرس، پاک سازی خودکار فایل های کش ذخیره شده تنها بخشی از ویژگی های این محصول هستند.

افزونه Asset CleanUp Pro

افزونه WP AMP

بعد از رونمایی از پروژه amp گوگل که مخفف Accelerated Mobile Pages است، برای وردپرس هم ابزاری برای آن فراهم شد. نسخه فارسی آن افزونه WP AMP، است که در اختیار شما قرار گرفته است. این پلاگین، با کم کردن حجم صفحات، به افزایش سرعت لود سایت وردپرس و ووکامرس شما در موبایل کمک می کند.

افزونه WP Smush Pro

تصاویر بخش مهمی از سایت هستند. افزونه وردپرس بهینه‌ساز تصاویر در زمینه تغییر اندازه، بهینه سازی و فشرده سازی تمام تصاویر با وضوح فوق العاده بدون افکت کیفیت تصویر نسبت به سایز اصلی یکی از بهترین گزینه ها است. کاهش حجم تصاویر به کاهش حجم کلی سایت کمک کرده که باعث افزایش سرعت می شود.

افزونه WP Smush Pro

افزونه افزایش سرعت سایت Hummingbird Pro

افزونه Hummingbird Pro پلاگینی است که به صورت اختصاصی برای ووکامرس سازگار شده. این محصول برایبهبود سرعت صفحه، حجم فایل های وردپرس را به حداقل رسانده، ترکیب کرده، و بهینه سازی می کند. به این صورت علاوه بر تأثیر مستقیم بر سئو سایت، مخاطبان را هم راضی تر می کند.

افزونه افزایش سرعت سایت Hummingbird Pro

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 367 views بار دسته بندی : تاريخ : 5 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.