نوب وردپرس پکیج افزونه های وفاداری مشتری ، ویژه فروشگاه ووکامرس - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

پکیج افزونه های وفاداری مشتری | Customer Loyalty Package

لطفا به نکات زیر دقت فرمایید:

  • بعد از خرید پکیج، تمام محصولات موجود در پکیج به صورت خودکار، به حساب شما منتقل می شوند و می توانید از پنل کاربری خود از بخش دانلود ها، هر یک از محصولات را جداگانه دانلود کنید. (فایل اصلی پکیج دارای محصول نمی باشد و فقط از پنل خود می توانید محصولات را جداگانه دانلود کنید)
  • این پکیج مثل همه محصولات راست چین، شامل آپدیت های کاملا رایگان و شش ماه خدمات پشتیبانی بدون پرداخت هزینه است.
  • پشتیبانی کلیه محصولات این پکیج توسط توسعه دهنده اصلی آن ها در راست چین انجام می شود.
  • لطفا برای دریافت راهنمایی و پشتیبانی فقط به طراح آن محصول تیکت بزنید و به طراح پکیج تیکت ارسال نفرمایید.
  • تمامی محصولات نام برده شده، به صورت یک جا به شما ارائه خواهد شد.
  • اگر قبل از خرید، سوالی در مورد هر یک از محصولات ارائه شده در پکیج، شامل قالب و افزونه ها دارید، پیشنهاد می کنیم در دیدگاه های همان محصول، در راست چین بپرسید. مثلا سوالی در مورد جزئیات افزونه سامان کیش داشته باشید، در دیدگاه های همان محصول، مطرح بفرمایید.

معرفی پکیج افزونه های وفاداری مشتری

پکیج افزونه های وفاداری مشتری وردپرس شامل ۶ افزونه است. وفاداری مشتریان علاوه بر اینکه در برندسازی شما تأثیر بسزایی دارد، می تواند به صورت غیرمستقیم روی سئو هم تأثیرگذار باشد. مشتریان وفادار زمان بیشتری را در سایت سپری می کنند؛ مشتریان جدید به سمت شما می فرستند. در شبکه های اجتماعی پیگیر هستند و …. . همه این ها باعث می شوند مشتریان وفادار عاملی مهم در کسب درآمد شما حتی در دوران رکود باشند.

ارزش واقعی این پکیج، ۳۰۸۰۰۰ تومان است که با ۶۶% تخفیف به قیمت ۱۰۴۷۲۰ تومان در اختیار شما قرار گرفته است. نگاهی کوتاه به افزونه ها، به شناخت بیشتر این مجموعه کمک می کند. برای اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می کنیم که حتما نگاهی به توضیحات خود محصول داشته باشید.

پکیج افزونه های وفاداری مشتری | Customer Loyalty Package

جزئیات پکیج افزونه های وفاداری مشتری فروشگاه ووکامرس

کلیه محصولاتی که در این پکیج ارائه می شود را در لیست زیر می توانید مشاهده و بررسی کنید.

پلاگین اطلاع رسانی وردپرس نوتیف

افزونه نوتیف یک محصول ایرانی است که به کمک آن می توانید نمایش اخبار مهم، جشنواره فروش، پیشنهاد ویژه، اطلاع از آپدیت وبسایت و موارد اینچنینی را اطلاع رسانی کنید. همچنین اعلان‌ ها را به صورت متنوع و با تنظیمات و فیلترهای ویژه برای نمایش به کاربران خاص می توانید ایجاد کنید.

پکیج افزونه های وفاداری مشتری | Customer Loyalty Package

افزونه Yith WooCommerce Wishlist

افزونه لیست علاقه مندی ووکامرس به کاربران سایت کمک می کند، لیست علاقمند های خود را تشکیل دهند و در موقعیت مناسب آن را خریداری کنند. امکانی که باعث وفاداری مشتریان شما هم می شود. اطلاع رسانی از حراج علاقمندی ها یا موجود شدن آن هم از ویژگی های منحصر به فرد این پلاگین است.

پکیج افزونه های وفاداری مشتری | Customer Loyalty Package

افزونه زمان بندی تاریخ تحویل کالا ووکامرس

افزونه woocommerce delivery date ابزاری است که محبوبیت فروشگاه آنلاین شما را زیاد می کند. کاربران می توانند انتخاب کنند که در چه تاریخی و در چه زمانی کالایی که از شما سفارش داده اند را دریافت کنند. شرایط و مشغله آدم ها در این روزها، با دیدن این ویژگی عاشق سایت شما می شوند.

افزونه امتیاز و پاداش ووکامرس کاربران فروشگاه شما را تبدیل مشتریان وفادار می کند. به این صورت که با خرید از فروشگاه شما یا فعالیت در فروشگاه مانند ثبت دیدگاه برای محصولات، امتیاز کسب می کنند و می توانند این امتیاز را خرج کنند، شما را به سایر رقبایتان ترجیح خواهند داد.

یکی دیگر از ابزارهایی که می تواند وفاداری مشتریان را برای فروشگاه های آنلاین داشته باشد، کیف پول است. افزونه Wallet Woocommerce این امکان را فراهم می کند که محلی برای پرداخت های امن به کار گیرید. از طرف دیگر، پلن های شارژ حساب داشته باشید و امکان شارژ دلخواه از طرف مدیریت را هم ایجاد کنید.

افزونه گردونه شانس به فروشگاه شما حال و هوای متفاوتی می دهد. مراجعه مشتریان برای امتحان شانس خود بیشتر شده و محبوبیت بیشتری بین کاربران کسب می کنید. حتی امکان معرفی شما به کاربران تازه هم ایجاد می شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 385 views بار دسته بندی : تاريخ : 5 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.