نوب وردپرس افزونه WooCommerce Advanced Quantity | افزونه وردپرس کنترل فروش محصول - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه WooCommerce Advanced Quantity افزونه وردپرس برای فروشگاهی ووکامرس که محصولی اورجینال و حرفه ای می باشد و مقادیر فروش محصولات را کنترل می کند .  افزونه وردپرس کنترل فروش محصول به همراه فایل راهنمای نصب ، ضمانت بازگشت وجه و خدمات پشتیبانی دائمی و رایگان در وب سایت راستچین عرضه شده است .

در برخی از فروشگاه ها نیاز هست که حتما مقدار حداقل و حداکثر خرید یک محصول مشخص باشد به این صورت که کاربر مجاز به خرید مقدار خاصی از یک محصول است. مثلا ۱۰۰ عدد از یک محصول و یا بیشتر از ۱۰ عدد از یک محصول را نمی تواند خریداری کند. این قابلیت برای فروشگاه هایی که مواد غذایی و یا هر چیز دیگری را که به صورت کیلویی و یا به هر کمیت دیگری میفروشند یک نیاز ضروری است.

در این زمان می توانید از پلاگینی که مخصوص این کار طراحی شده است استفاده کرد که نام آن افزونه WooCommerce Advanced Quantity است افزونه ای که برای این کار امکانات مورد نظر را در اختیارتان می گذارد. افزونه مقدار پیشرفته ووکامرس WooCommerce Advanced Quantity به شما امکان می دهد تا چگونگی کارکرد مقادیر فروش محصولات را کنترل کنید.

شما به راحتی می توانید حداقل مقدار کمیت یک فیلد را تغییر دهید، حداکثر مقدار را تنظیم کنید، فاصله بین هر مرحله در زمینه مقدار را تغییر دهید ، یک مقدار استاندارد برای فیلد مقدار تنظیم کنید. همچنین شما میتواند یک پسوند سفارشی برای قسمت محصول انتخاب کنید.

افزونه مقدار پیشرفته ووکامرس WooCommerce Advanced Quantity که برای اولین بار توسط طلا تم فارسی سازی شده است به شما امکاناتی برای کنترل کمیت هر محصولی می دهد که مشتری می تواند آن را خریداری کند.

افزونه WooCommerce Advanced Quantity | افزونه وردپرس کنترل فروش محصول

 

افزونه WooCommerce Advanced Quantity | افزونه وردپرس کنترل فروش محصول

 

https://talatheme.com/wp-content/uploads/2018/05/WooCommerce-Advanced-Quantity-3.png

افزونه وردپرس کنترل فروش محصول – ویژگی ها:

قرار دادن مقدار اعشاری

در افزونه وردپرس کنترل فروش محصول مقدار پیشرفته ووکامرس WooCommerce Advanced Quantity امکان استفاده از مقدار اعشاری نیز فراهم شده است. این قابلیت برای فروشگاه های مواد غذایی، پارچه یا سایر محصولات را با وزن یا طول یا فروشگاه هایی که یک مقدار کالای مورد نظر به فروش می رسانند یک نیاز ضروری است. به عنوان مثال، میتوانید به مشتریان خود اجازه دهید که ۰٫۱ یک محصول خاص را تهیه کنند.

کنترل فاصله بین مقادیر

به کمک این افزونه میتوانید مقدار مشخص از محصولات را بفروشید. به طور مثال میتوانید در فروشگاه خود از ۱۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم برنج بفروشید به این صورت که کاربر فقط بتواند مقدار با ضریب ۱۰ را برای خرید انتخاب کند. این مقدار و کمیت ها برای هر محصول قابل تعیین و سفارشی سازی هستند.

تعیین حداقل مقدار قابل خرید

در افزونه WooCommerce Advanced Quantity قادر خواهید بود مقدار حداقلی را که مشتری باید خریداری کند را تعیین کنید ( قابل استفاده برای فروشگاه های عمده فروشی ، محصولات فله ای و… ) به عنوان مثال، مقدار حداقل ۱۰ را تعیین کنید یعنی مشتریان شما باید حداقل ۱۰ عدد محصول را خریداری کنند.

تعیین حداکثر مقدار قابل خرید

یکی از قابلیت های افزونه WooCommerce Advanced Quantity این است که بیشترین تعداد محصولی را که مشتری می تواند در هر سفارش خرید کند را کنترل نمایید. از این ویژگی میتوانید برای ایجاد محدودیت زمان قرار دادن یک تخفیف ویژه بر روی محصول و… استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر حداکثر مقدار را روی ۳۰ قرار دهید به این معنی است که ، یک مشتری می تواند تنها ۳۰ عدد از آن محصول را در یک سفارش خریداری کند.

تعیین مقدار پیشفرض

شما می توانید یک مقدار استاندارد برای مقدار های مقدار در افزونه وردپرس کنترل فروش محصول تنظیم کنید. به عنوان مثال، تنظیم مقدار استاندارد به ۷ به معنای فیلد مقدار ۷ می باشد، اما هنوز هم مشتریان شما می توانید کمتر یا بیشتر از ۷ را خریداری کنند.

امکان تعیین پسوند سفارشی برای قیمت محصول

شما به راحتی می توانید یک پسوند دلخواه برای قیمت محصول خود تنظیم کنید. این یک متن است که پس از قیمت نمایش داده می شود. همچنین امکان تعیین پسوند برای هر محصول به صورت مجزا و جدا از سایر محصول نیز وجود دارد. به طور مثال ، شما میتواند پسوند “هر کیلوگرم” را پس از قیمت در صفحه محصول نمایش دهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 471 views بار دسته بندی : تاريخ : 20 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.