نوب وردپرس پیشنهاد وسوسه انگیز رئال مادرید به کیلیان امباپه - نوب وردپرس

پیشنهاد وسوسه انگیز رئال مادرید به کیلیان امباپه

پیشنهاد وسوسه انگیز رئال مادرید به کیلیان امباپه

پایگاه خبری سینما فوتبال – رئال مادرید به کیلیان امباپه مهاجم پاریسن ژرمن پیشنهاد دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال را داده است.

به گزارش سینما فوتبال، چند هفته قبل کیلیان امباپه به صورت رسمی و با ارسال نامه‌ای اعلام کرد که قصد فعال‌سازی بند تمدید قراردادش تا سال ۲۰۲۵ را ندارد و بدین ترتیب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸، آخرین فصل حضورش در پاریسن ژرمن را پشت سر می گذراند. این خبر بسیار بدی برای ناصر الخلیفی بود، چون این مالک قطری ۲۰۰ میلیون یورو برای امباپه خرج کرده است و دوست ندارد تا این ستاره فرانسوی را به صورت رایگان، آن هم به رئال مادرید واگذار کند، پس یا باید او را در همین تابستان به فروش برساند و یا دوباره امباپه را به ماندن راضی کند.

به نقل از سایت گل، کادنا سر ادعا می کند که رئال مادرید بدش نمی‌آید تا در همین تابستان، کیلیان امباپه را به رئال مادرید بیاورند. آن‌ها آماده ارائه پیشنهاد ۵ ساله به همراه حقوق ۵۰ میلیون یورو در سال هستند. البته این قرارداد شامل بند فسخ ۱ میلیارد یورویی نیز خواهد بود. البته دیگر منابع نزدیک به باشگاه رئال مدعی هستند که فلورنتینو پرز می خواهد امباپه را به صورت رایگان در سال ۲۰۲۴ به خدمت بگیرد و اصلاً نمی خواهد ۲۰۰ میلیون یورو به حساب پاریسن ژرمن واریز کند.

۴۴۱۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 139 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 26 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.