نوب وردپرس افزونه فرم ساز WPForms - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه WPForms  | افزونه WPForms  فارسی | جدیدترین افزونه فرم ساز وردپرس | دانلود افزونه WPForms فارسی | دانلود WPForms فرم

ما برای شما چندین فیلم آموزشی برای استفاده بهتر و مفیدتر کاربرانمان بعد از خرید افزونه تهیه دیده ایم.تا به حال هیچ کجا فیلم آموزشی کاملی برای این افزونه ارائه نشده است.

فیلم آموزشی WPForms

معرفی افزونه WPForms Pro

همانطور که می دانیم  تمام وب سایتها نیاز به یک راه ارتباطی برای به اشتراک گذاری اطلاعات با کاربران خود دارند.فرم ها بهترین و موثر ترین راه برای گرفتن اطلاعات از کاربر است. افزونه wpforms یک افزونه وردپرس فرم ساز کاربردی است که میتوانید انواع مختلف فرم رابا آن بسازید.

افزونه WPForms یکی از بهترین افزونه های فرم ساز وردپرس برای ایجاد فرم های ساده مانند (فرم تماس و فرم عضویت در سایت و…) و همچنین فرم های پیشرفته مانند (انواع فرم های استخدام، انواع فرم های  ثبت نام، آزمون های شخصیت شناسی و…) است. افزونه WPForms برای ساختن فرم های چند مرحله ای بسیار مناسب است و باعث خستگی کاربر نمی شود. فرم های چند مرحله ای به فرم هایی می گویند که کاربر بعد از وارد کردن اطلاعات در مرحله اول وارد مرحله بعدی می شود و اطلاعات مورد نظر را تکمیل می کند. همچنین افزونه فرم ساز وردپرس WPForms  از افزونه های جانبی بسیار زیادی برخوردار است.

افزونه فرم ساز WPForms Pro

کار با افزونه WPForms چگونه است؟

در حالت کلی کار با این افزونه بسیار آسان می باشد و تنها با قابلیت کشیدن و رها کردن می‌توان فرم های مختلف خود را طراحی کرده و از آنها در قسمت های مختلف سایت استفاده نماییم. که ما برای شما فیلم آموزشی زیر را تهیه کرده ایم.

افزونه وردپرس فرم ساز WPForms یکی از افزونه های ضروری وردپرس برای سایت های کسب و کار می باشد که در مارکت های معتبر وردپرس از جمله راست چین عرضه می شود. این افزونه جدید ترین افزونه فرم ساز است که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است زیرا در ساخت این افزونه فرم ساز سعی بر این بوده است که تمام مشکلات افزونه های قدیمی فرم ساز را رفع کرده تا با سرعت بیشتر و به آسانی فرم های مورد نیاز وب سایت خود را ایجاد کنیم.

با  افزونه فرم ساز WPForms نیاز به استخدام طراح برای طراحی فرم های مختلف در سیستم مدیریت محتوای وردپرس از بین برده ایم، چرا که با استفاده از این افزونه امکانات بسیار مناسبی در اختیار ما قرار می‌گیرد که می‌توان از این امکانات با کمترین میزان دانش فنی و برنامه نویسی نهایت استفاده را ببریم و فرم های حرفه ای ایجاد کنیم. اگر بخواهید نسخه پرمیوم این افزونه را از سایت اصلی WPForms خریداری کنید باید به طور سالیانه افزونه را دلاری خریداری و تمدید کنید.در صورتی که با پرداخت هزینه بسیار کمتری از سایت راستچین خریداری کنید.

امکانات افزونه WP Forms Pro

ویژگی های افزونه فرم‌ ساز WPForms

۱ : طراحی فرم ها با کشیدن و رها کردن Drog & Drop

قابلیت درگ و دراپ بسیار جالب این افزونه آن را به دوستانه ترین افزونه فرم ساز برای وردپرس تبدیل می کند.با استفاده از این قابلیت شما می توانید با کشیدن و رها کردن فیلدهای مختلف افزونه، فرم های تماس و دیگر فرم های حرفه ای را ایجاد کنید. تنها با کلیک بر روی فیلدها می توانید محل قرار گیری آنهارا تغییر دهید و یا حذف و اضافه نمایید.

نحوه کار با افزونه WPForms Pro

۲ : کاملا راست چین و فارسی سازی شده

یک دیگر از ویژگی های عالی این افزونه فارسی و راست چین بودن آن است، زیرا بیشتر افراد به افزونه ای به زبان فارسی برای طراحی سایت نیاز دارند. با خیال راحت می توانید به این افزونه اعتماد کنید.

۳ : ۱۰۰ درصد واکنشگرا

واکنشگرا بودن WPforms

همه ی فرم های ایجاد شده توسط افزونه WPForms کاملا ریسپانسیو بوده و در تمام مواردی همچون موبایل و تبلت به زیبایی نمایش داده می شوند. کاربران شما می توانند به راحتی سایت شمارا با موبایل و… مشاهده کنند.

۴ : منطق شرطی هوشمند

منطق شرطی WPforms

منطق های شرطی یکی از بخش های پر کاربرد افزونه فرم ساز WPForms است. این قابلیت  به شما این امکان را می دهد تا برخی از فیلد ها را بسته به نوع شرط نمایش یا پنهان کنید. همچنین کاربر در زمان تکمیل فرم ها ،بخش های آتی فرم بر اساس انتخاب هایش نمایش داده می شود و بیانی دیگر فرم های داینامیک را می توان ایجاد کرد.

۵ : دارای قالب های از پیش ساخته شده

قالب های آماده WPForms

یکی دیگر از ویژگی های مهم این افزونه فرم ساز دارای نزدیک به ۱۰۰ قالب آماده از پیش ساخته شده است، که بر سرعت عمل شما تاثیر بسزایی دارد.با استفاده از فرم های آماده افزونه، مبتدایی ترین فراد هم می توانند فرم های مورد نیاز وب سایت خود را ایجاد کنند.

۶ : باز طراحی ظاهر فرم ها با استفاده از المنتور

بسیاری از کاربران وردپرس با افزونه المنتور آشناییت کامل دارند و برای ایجاد و طراحی صفحات مختلف سایت خود از آن استفاده می کنند.اما باز هم این فرم ساز به فکر کاربران المنتوری بوده است. در المان های المنتور می توانید فرم های ایجاد شده با افزونه WPForms در سایت خود را مشاهده کنید و با استفاده از آن فرم مورد نظر خود را در صفحات سایت فراخوانی و طراحی کنید. یکی از جالب ترین امکانات این افزونه طراحی فرم ها با المنتور است که در لندینگ همینجا برای شما نمونه هایی از آنها را به اشتراک گذاشتیم. شما هم می توانید بهترین و شکیل ترین فرم هارا با سلیقه خود طراحی کنید.

۷ : مدیریت فرم های تکمیل شده

مدیریت فرم های تکمیل شده WPforms

با استفاده از قابلیت مدیریت فرم‌های تکیمل شده افزونه فرم ساز وردپرس  WpForms شما به راحتی میتوانید تمامی فرم های تکمیل شده توسط کاربران سایت خود را بررسی کنید. همچنین میتوانید آنها را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید یا حذف نمایید.از دیگر قابلیت های اساسی این بخش میتوان به قابلیت خروجی گرفتن از ورودی ها در فرمت CSV اشاره نمود. اگر شما چندین فرم دارید میتوانید ورودی ها را بر اساس هر فرم به راحتی مرتب سازی کنید .

۸ : ایجاد فرم های چند صفحه ای

فرم های چند صفحه ای WPforms

اگر قصد داریم با ایجاد فرم مورد نظر خورد اطلاعات زیادی را از کاربر دریافت کنیم باید با ترفند بخش بندی کردن قسمت های مختلف فرم از خسته شدن کاربر جلوگیری کنیم. برای این کار افزونه معرکه ی WPForms امکان چند صفحه کردن فرم ها را به ما می دهد تا طولانی ترین فرم ها را طراحی کنیم و نرخ مشارکت کاربران را افزایش دهیم.

۹ : دارای سیستم اطلاع رسانی ایمیلی

اعلان های ایمیل

اعلان فرم وردپرس WpForms به شما یا اعضای تیم شما این امکان را میدهد تا به سرعت  بدون صرف وقتی به سوالات و درخواست های دریافتی از کاربران پاسخ دهند ، بنابراین می توانید تجارت خود را توسعه دهید.همچنین شما قطعا نمی توانید تمام وقت خود را صرف این کنید که کاربران کدام فرم های شمارا پر کرده اند و مواردی از این قبیل. زمانی که کاربران فرم را تکمیل میکنند ، افزونه WpForms فورا از طریق ایمیل به شما یا اعضای تیمتان اطلاع رسانی میکند . جالب نیست!

۱۰ : امکان آپلود فایل در فرم ها

بارگذاری فرم های Wforms

برخی مواقع شما نیاز به فرمی دارید که اطلاعات کاربر را به صورت عکس ، پی دی اف، فیلم و.. دریافت کنید.افزونه WPForms  این امکان را برای شما فراهم کرده است که با مشخص کردن حجم ،نوع و تعداد فایل ها اطالاعات مورد نیاز خود را از کاربران دریافت کنید.

۱۱ : دارای سیستم آنتی اسپم در فرم ها

داری سیستم آنتی اسپم WPforms

فرم ها یکی از مهم ترین بخش ها هستند که مورد حمله اسپم ها قرار می گیرند.با حمله اسپم ها به فرم ها، اطلاعات کاربران اصلی و واقعی در بین تعداد بسیار زیادی فرم پر شده گم می شوند.افزونه WPForms دارای سیستم محافظت فرم ها در برابر اسپم ها است و از ورود هر گونه اسپم جلوگیری می کند. مسئله ای که دغدغه ی همه ی طراحان سایت است.

سایر امکانات افزونه WPForms سفارشی سازی CAPTCHA، امکان اتصال به MailChimp، امکان ارسال پست مهمان، دارای حالت آفلاین برای ارسال پست است. با خرید و دانلود افزونه WPForms Pro از راست چین از پشتیبانی واقعی کمتر از ۲۴ ساعت و ۶ ماه ضمانت بازگشت وجه (نقدی) بهره مند خواهید شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 305 views بار دسته بندی : تاريخ : 29 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.