نوب وردپرس افزونه عضویت ویژه ووکامرس WooCommerce Memberships - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه WooCommerce Memberships | افزونه ووکامرس ممبرشیپ | افزونه عضویت ویژه ووکامرس 

معرفی افزونه WooCommerce Memberships

افزونه WooCommerce Memberships یک افزونه وردپرس فروشگاهی است که می توانید دسترسی به بخش هایی از محتوای وبسایت خود مانند برگه ها، نوشته ها، محصولات و… را محدود کنید و اجازه دسترسی به آنها را فقط برای اعضا ویژه ای که اشتراک تهیه کرده اند بدهید. کاربرد افزونه عضویت ویژه ووکامرس فقط برای محدود کردن محتوای سایت شما نیست بلکه یک راه حل ساده و آسان برای ایجاد عضویت و استفاده از امکانات سراسر سایت است.
به کمک افزونه عضویت ویژه ووکامرس می توانید یک عضویت را که ممکن است دارای هر پلن دلخواهی برای اعضا باشد به عنوان یک محصول مستقل ایجاد کنید و به فروش برسانید. این افزونه وردپرس دارای مدیریت فوق العاده آسان است به راحتی می توانید تنظیمات افزونه را انجام دهید. هر کسب و کاری معمولا مشتریان وفادار خود را دارد شما می توانید با استفاده از این افزونه امتیازات خاصی به اعضای خود اختصاص دهید یعنی برای محصولات خاص یا دسته های خاصی برای آن اعضا تخفیفاتی در نظر بگیرید هم چنین می توانید برای مشتریان وفادار خود ارسال محصولات را رایگان کنید با این کار مشتریان برای خرید بیشتر ترغیب می شوند.

امکانات افزودنی WooCommerce Membership

ویژگی ها و امکانات افزونه WooCommerce Memberships

اعطای دسترسی به بخش هایی از محتوای وبسایت 
در افزونه ممبرشیب ووکامرس می توناید دسترسی به بخش هایی از سایت خود اعم از برگه ها، نوشته ها، محصولات و… را با تعریف پلن های طلایی، نقره ای و … ایجاد نموده و به فروش برسانید. لازم به ذکر است که برنامه های عضویت به طور مستقل از محصولات ووکامرس ایجاد می شوند.

تبدیل فروشگاه خود به یک باشگاه خرید
افزونه عضویت ووکامرس به شما امکان می دهد محصولات را فقط برای اعضا ایجاد کنید تا سایت شما به یک باشگاه خرید تبدیل شود و اعضا می توانند آنها را خریداری کنند. یا به شما اجازه می دهد محصولات خاصی را منحصراً به اعضا ارائه دهید. همچین می توانید مشاهده محصول را به اعضا محدود کنید به این معنی که این محصولات در فروشگاه شما برای افراد غیر عضو قابل مشاهده نباشند.

اختصاص امتیازاتی مثل تخفیف ویژه یا حمل و نقل رایگان به مشتریان وفادار 
دادن امتیازاتی که مشتریان وفادار را تشویق به خرید مکرر از شما می کند و باعث می شود تا مشتریان بیشتری به شما مراجعه کنند. با استفاده از افزونه WooCommerce Memberships می توانید حمل و نقل رایگان را مستقیماً به اعضای خود ارائه دهید در حالی که سایر اعضای غیرمجاز را ملزم به رعایت سایر معیارها می کنید (مانند داشتن کوپن یا حداقل مقدار سفارش)

به اعضا با تخفیف ویژه پاداش دهید 
شما میتوانید امتیازات خاصی به اعضای خود بدهید می توانید برای همه محصولات یا دسته های خاص از محصولات تخفیف مناسبی برای اعضا در نظر بگیرید و یا ارسال بعضی محصولات را رایگان کنید. همه ی این ها مشتری را ترغیب به خرید بیشتر و تمدید اشتراک خود میکند.

دسترسی آسان به اطلاعات پنل کاربری برای اعضا 
اعضا می توانند از طریق صفحه “حساب من” با کلیک روی “عضویت” برای هر  اشتراک به تمام اطلاعات مورد نیاز خود از جمله محصولات خریداری شده ، محتوا ، تخفیفات و … دست یابند.

درونریزی یا برون ریزی اعضا 
با استفاده از این امکان براحتی میتوانید اشتراک های موجود در سایت خود و اطلاعات کاربران را از طریق یک فایل CSV درونریزی یا برونریزی کنید که این امر باعث صرفه جویی در زمان و سهولت در روند کار میشود.همچنین میتوانید برای اینکار تاریخ شروع و پایان تعیین نمایید.

سایر ویژگی های افزونه عضویت ووکامرس

  • محدود کردن دسترسی به هر پست، برگه، نوشته، محصول و…
  • اعطای دسترسی فقط به کاربران عضو یا فقط به کاربران غیر عضو
  • اعطای دسترسی به همه کاربران با پلن عضویت خاصی
  • اعطای دسترسی به همه کاربران بدون پنل عضویت خاصی
  • تبدیل هر محصول ساده یا متغیر ووکامرس به محصول عضویت پولی
  • پست هایی که کاربران پنل عضویت نباید دسترسی داشته باشند از تمام فهرست ها مخفی و غیر قابل دسترس خواهند شد.
  • تعیین محدوده ی زمانی برای اشتراک ها
  • استفاده از امکانات ووکامرس مانند درگاه پرداخت ووکامرس، سیستم حمل و نقل و…
  • طراحی شده توسط طراح ووکامرس
  • دسترسی آسان به اطلاعات کاربری

با خرید و دانلود افزونه WooCommerce Memberships از راست چین از پشتیبانی واقعی کمتر از ۲۴ ساعت و ۶ ماه ضمانت بازگشت وجه (نقدی) بهره مند خواهید شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 648 views بار دسته بندی : تاريخ : 29 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.